Porady dla mamy – jak schudnąć po porodzie

jak schudnąć po porodziePracując, zasypiając i stosując zdrową dietę do karmienia piersią (do diabła, nawet gotując zdrowy posiłek, a nie opierając się na toście), wszystko to jest skomplikowane z nowym dzieckiem w domu, ale utrata wagi jest możliwa – wystarczy plan. Zapoznaj się z naszymi siedmioma poradami dotyczącymi odchudzania po ciąży.

Zapomnij o diecie

Po pierwsze, dieta nie działa, chodzi o konsekwencję i zaangażowanie w zdrowy styl życia. Po drugie, właśnie przeszłaś przez ciężki wyczyn – i doświadczasz odstawienia hormonów ciążowych, co może być męczące. Diety są zazwyczaj budowane wokół deprywacji i mają tendencję, aby umieścić swoje ciało pod większym stresem, który nie trzeba teraz (lub kiedykolwiek).

Dwunastotygodniowa Transformacja Ciała może dać Ci plan odchudzania po ciąży z planami żywienia i ćwiczeń. Mamy specjalny program dla mam z dziećmi w wieku od 6 tygodni do 12 miesięcy w uzupełnieniu do innych naszych programów odchudzania.

Nie wzoruj się na mamach celebrytkach

Wszyscy widzieliśmy (prawdopodobnie w Photoshopie) zdjęcia nowych sławnych mam na okładkach czasopism, które wydają się wracać do swojej przedporodowej wagi zaledwie kilka tygodni po porodzie. Nie dajcie się wessać przez linię okładek. Smutna prawda jest taka, że wiele celebrytów idzie na niebezpieczne odcinki w grze o utratę wagi, a nie tylko po urodzeniu dziecka.

Nie powinieneś szukać u nich planu. Wiele sławnych osób odchudza się poprzez intensywne treningi lub strasznie ograniczone diety, zanim ich organizm będzie na to gotowy.

Pierwsze sześć tygodni to nie jest czas na to, aby uzyskać wszystkie gung-ho o programie odchudzania. Zamiast tego należy skupić się na wiązaniu się z nowym pakietem radości. Powinieneś również skonsultować się z lekarzem przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w swojej diecie lub działalności lub rozpocząć plan odchudzania po ciąży.

Skorzystaj z pomocy

Jeśli minęły już miesiące robienia wszystkich właściwych rzeczy, regularnego treningu i prawidłowego odżywiania się, a ty nadal nie możesz zrzucić zbędnych kilogramów, a nawet więcej, czas sięgnąć po pomoc.

Polecamy sięgnięcie po odpowiedni suplement diety na odchudzanie, czyli Slimerix. Na naszym portalu przeczytasz obszerną recenzje na jego temat, więc tutaj opiszemy go tylko w kilku zdaniach.

Slimerix to spalacz tłuszczu dla kobiet, to najnowszy produkt firmy, która przyniosła nam. Suplement ten ma na celu przede wszystkim pomóc w utracie wagi, promując uczucie pełności po jedzeniu, efekt stworzony przez błonnik konjac- lub glukomannan- który zawiera. Preparat zawiera również minerały takie jak magnez i żelazo, których wiele kobiet ma tendencję do niedoboru. Przyjmując ten produkt, będziesz mogła zacząć spalać niechciany tłuszcz i pomóc w osiągnięciu celów kompozycji ciała. Wszystko to jest naturalne dzięki nieszkodliwym stymulantom. Wreszcie, jest to produkt, który da Ci wyniki przez całą dobę.

Właściwości suplementu:

  • Wszystkie naturalne składniki
  • Brak szkodliwych stymulantów
  • Zwiększyć metabolizm
  • Zwiększyć energię
  • Środek zmniejszający apetyt

Dopasuj się do dziecka

Ćwiczenie powinno być w każdym nowym zestawie narzędzi mamy. Nie tylko pomaga w odchudzaniu po ciąży, ale także poprawia kondycję i siłę mięśniową układu krążenia, dodaje energii i poprawia nastrój, pomaga rozładować stres i może pomóc w łagodzeniu smutku dziecka.

Badania sugerują również, że kobiety, które ćwiczą po urodzeniu dziecka, są mniej narażone na otyłość w dłuższej perspektywie.

Jeśli masz już za sobą sześciotygodniową wizytę kontrolną i masz zgodę lekarza na powrót do ćwiczeń (zwłaszcza jeśli miałaś cesarskie cięcie), jest wiele możliwości, aby spróbować. Możesz dołączyć do grupy ćwiczeniowej mam i bubsów, sprawdzić, czy inne mamusie chcą zostać twoim kumplem treningowym lub spacerującym, albo udać się na siłownię – najlepiej taką z dobrym żłobkiem.

Jeśli nigdy nie ćwiczyłeś zgodnie z planem ćwiczeń, teraz może to być świetny moment na rozpoczęcie. Programy treningowe 12 Tygodniowej Transformacji Ciała mogą pomóc Ci w powrocie do ćwiczeń i zapewnić ramy, które pozwolą Ci utrzymać się na właściwym torze.

Nie ignoruj również sali wagowej – powinna ona być kluczową częścią Twojego programu. Niezliczone badania wskazują, że trening oporowy buduje chude mięśnie, które utrzymują Twój metabolizm w ryzach – i spala kalorie – długo po wyjściu z siłowni. Rezultat? Będziesz szczuplejszy, szybciej.

Prześpij się trochę. (Nie, My nie żartujemy)

Wiemy, że pewnie teraz otwierasz oczy zapałkami, bo nie ma jak nowe dziecko w domu, żeby nikt się nie zamknął. Ale ważne jest, aby spróbować wyrzeźbić gdzieś trochę czasu zzzz – nawet jeśli oznacza to pójście do łóżka super wcześnie, drzemkę, kiedy dziecko to robi lub zmianę z partnerem na noc lub pierwsze poranne karmienie.

Dlaczego? Cóż, jedno z badań wykazało, że mamy, które spały pięć lub mniej godzin w nocy, były bardziej skłonne utrzymać swoją dodatkową wagę dziecka – po prostu dlatego, że kiedy śpisz bez snu, Twój organizm uwalnia hormon stresu – kortyzol, który może sprzyjać przyrostowi wagi wokół Twojego brzucha.

Inne badania pokazują, że kiedy śpisz bez snu, jesteś bardziej skłonny zdecydować się na tłuste jedzenie i węglowodany. I oczywiście bycie całkowicie wymazanym nie wróży dobrze na treningi, prawda?

Rozważ owijanie brzucha

Okłady brzuszne po porodzie są stosowane na całym świecie od wieków. Niektórzy położnicy nadal zalecają mamom po porodzie noszenie chusteczek pomagających w utrzymaniu prawidłowej postawy ciała i wsparcia brzucha przez pierwsze 6-8 tygodni po porodzie.

Istnieje również teoria, że delikatny ucisk na ropień pomaga w szybszym powrocie macicy do normalnej wielkości, a także w szybszym spłaszczeniu żołądka – pomaga w diastazji odbytu (rozszczepieniu mięśni brzucha, co zdarza się podczas ciąży).

Oczywiście inni uważają, że ubrania uciskowe są sztuczką lub w rzeczywistości sprawiają, że używasz mniej mięśni brzucha i że nic nie pobije zdrowego odżywiania i regularnych ćwiczeń fizycznych. Twoje wezwanie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *